8 Απρ 2009

Το βιβλίο της ανησυχίας (1)

Όλοι τους έχουν, όπως εγώ, μια καρδιά ενθουσιώδη και λυπημένη. Τους γνωρίζω καλά. Κάποιοι είναι παιδιά για θελήματα, άλλοι υπάλληλοι γραφείου, άλλοι μικρέμποροι, άλλοι πάλι οι νικητές των καφενείων και των μαγέρικων, ένδοξοι χωρίς να το γνωρίζουν μέσα στην έκσταση του εγωτικού τους λόγου, ικανοποιημένοι μέσα στη σιωπή του φιλάργυρου εγωτισμού τους χωρίς τίποτα το πολύτιμο για να φυλάξουν. Αλλά όλοι τους είναι ποιητές, οι καημένοι, και σέρνουν, στα μάτια μου, όπως και εγώ στα δικά τους, την ίδια αθλιότητα της κοινής μας απρέπειας. Όλοι τους, όπως κι εγώ, έχουν το μέλλον πίσω τους.


από: "Το βιβλίο της ανησυχίας", τόμος Α
του Φερνάντο Πεσσόα, εκδόσεις Εξάντας

3 σχόλια:

vasgrav είπε...

Γιαννη καλημερα, (καλησπερα...αναλογα πότε θα το διαβάσεις)...Είμαι ο Βασίλης (Γραβαριτης) από τη Σχολή. Έχω στο νου μου το blog σου εδώ και καιρό...

Πέρα από τις φωτογραφήσεις που δεν χρειάζονται σχόλια(!!!!), χαίρομαι και σε ευχαριστώ για την τελευταία ανάρτηση σχετικά με το βιβλίο...Πολύ ενδιαφέρον τετοιες προτάσεις, γιατί κακά τα ψέματα η πρόταση ενός βιβλίου είναι κάτι οφέλιμο!!!

Ελπίζω να είσαι καλα, αν και μαθαίνω νέα σου απο τον Αρτέμη.

Το blog μου: http://vasgrav.blogspot.com/

Να σαι καλα και μιλαμε!
Βασίλης

ikostar είπε...

γεια σου Βασίλη
χαίρομαι
που σου άρεσε το απόσπασπα του Πεσσόα
και που είδα στο blog σου οτι γνωρίζεις το Adbusters

είσαι στην Ελλάδα;

γεια γεια

vasgrav είπε...

Ναι εχω γυρισει από τον Φεβρουαριο...και είμαι σε κατάσταση αναμονής για στρατο..

Να κανονίσουμε να βρεθούμε να τα πούμε και από κοντά. Έτσι και αλλιώς τα πρωινά είμαι συνήθως στο κέντρο. Κανονίζουμε και με Αρτέμη.

Κιν. 6979673417