2 Απρ 2010

ο Νικόλας από τα Φυτά



- Μας ήφαγε η Αμερική!
στο κώλο της μας ήβαλε και θράφηκε η Αμερική
μας πήρε τα παιδιά
Από 6 χρονών γύριζα στα βουνά
τα βλέπεις όλα αυτά αποκάτω;
απόξω τα ξέρω, 300 πρόβατα και κατσίκια είχα
Ήμουν στα καράβια, στα υπερωκεάνια για την Αυστραλία
ύστερη επήγα στην Αμερική
εν έκατσα πολύ
γύρισα πίσω
Ο πιο μεγάλος είμαι εδώ σ' όλα τα χωριά
ενενήντα οκτώ!
- Έχω διαβάσει μια ιστορία για έναν άντρα παλιά
που τον κυνηγούσαν οι χωροφύλακες γιατί σκότωσε κάποιον.
- Ο Πέτικας!
Δεν υπάρχουν τέτοιοι άντρες πια, στις Αμάδες έγινε αυτό
τη χρονιά που γεννήθηκα, το '13.

Χορεύω ακόμα
ήθελα ο θεός το τραγούδι να μου χαρίσει
αλλά μου 'δωκε το χορό
Ότι γύρευα τόβρισκα
ήμουν μερακλής

Νικόλας Λιάκαρης το όνομα του
απόγευμα στην ταβέρνα 
στο χωριό Φυτά της βόρειας Χίου




1 σχόλιο:

Μαριανα είπε...

Πολύ ωραία ανάρτηση...
Έτσι μιλάνε οι μαθουσάλες, ποιητικά, λες και τα χρόνια πάνω στην γη τους έδωσαν ποίηση στη γλώσσα τους.