21 Αυγ 2012

20120820 ημερολόγιο καταστήματος

. άφησε.. 15 ψωμιά, 15 κουλουράκια, 4 βουτήματα και 3 τσουρεκάκια
. γιάννη ψήνουν τα κουκιά;
ναι προχθές φάγαμε, πολύ καλά είναι
ε, βάλεμου λίγα να τα δοκιμάσω
. καλημέρα, τι να αφήσω;
4 μπλε, 6 πράσινα, γιαούρτια.. έχω
. σιδερή τι έγινε με τη φωτιά στο πυργί
ήντα γινε, μας τα κάψεν όλα
. γιάννη, έχεις ντιξάν
όχι δεν ξέρω τον αντιπρόσωπο, αλλά αν θέλεις θα τον βρω
ε, πάρε και 2 να είναι εγώ θα τα πάρω
. τι έγινε με τη φωτιά εμείς φύγαμε το βράδυ
γιατί δε μπορώ τον καπνό
. έχει ριζόγαλα, κράτησε μου τέσσερα
. γράψε μου πάλι τα τσιγάρα και σε λίγες μέρες...
. από ξενιά τι θα θέλατε;
ενάμιση σπόρια με αλάτι, ένα αμύγδαλο και 6 παστέλι κομμένο
. γιάννη μια λεμονάδα
. τα νερά πόσο κάνουν;
έναενενήντα τα ζαρός, δύοείκοσι τα κορπή
. οι πατάτες είναι ντόπιες;
πατάτες κρεμμύδια είναι του θείου μου
. έχει άλλο ολικής;
πάρε μισό που κράτησα για μας γιατί μάλλον έχουμε
. κεφαλοτύρι έχει, .. ρε τι τραβώ με τη γυναίκα μου, εγώ πρέπει να αγιάσω
. έχεις καθόλου ψιλά;
. γιάννη κάνε μου το λογαριασμό, όποτε μπορέσεις
. να ψωνίσω και να τα γράψεις;
. ήρθαν κιουκάρτ;
το απόγευμα

2 σχόλια:

kLEistrO είπε...

τι είναι "ξενιά" και "κιουκάρτ" ;

ikostar είπε...

Ξενιά: χιώτικο καφεκοπτείο
κιουκάρτ: Q κάρτα κινητής τηλεφωνίας