15 Ιουν 2014

βιβλία

σε αυτό το μπλογκ
υπάρχουν πάρα πολλές φωτογραφίες και αρκετά κείμενα μου
νομίζω όμως
πως το σημαντικότερο που μπορεί να δει κάποιος
είναι αποσπάσματα από βιβλία που μου αρέσουν
αποσπάσματα από κείμενα άλλων


παραθέτω δυο
αλλά όλα αυτά μπορείτε να τα διαβάσετε στην ετικέτα βιβλία

σημείωση: για να δείτε τις υπόλοιπες σελίδες, όταν κατεβείτε όλη την σελίδα πατήστε δεξιά "παλαιότερες αναρτήσεις"



...
Πιστεύω πως αυτά που έχω διαβάσει είναι πολύ πιο σημαντικά απ' αυτά που έχω γράψει. Γιατί κάποιος διαβάζει αυτά που του αρέσουν - ωστόσο γράφει όχι αυτά που θα ήθελε να γράψει, αλλά αυτά που είναι ικανός να γράψει.

Χόρχε Λουίς Μπόρχες
Η τέχνη του στίχου
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΚΡΗΤΗΣ



Ο άνθρωπος είναι απασχολημένος να κυνηγά φαντάσματα και να προσκυνά είδωλα. Στο τέλος όλα καταλήγουν σ' ένα, και μάλιστα απλό στοιχείο, το μόνο στο οποίο μπορεί να υπολογίζει στη ζωή του: την ικανότητα να αγαπάει. Το στοιχείο αυτό μπορεί να αναπτυχθεί μες στη ψυχή και να γίνει ο υπέρτατος παράγοντας που καθορίζει το νόημα της ζωής ενός ανθρώπου. Έργο μου είναι να κάνω το θεατή που βλέπει τις ταινίες μου να συνειδητοποιήσει την ανάγκη του να αγαπάει και να τον αγαπούν, να καταλάβει ότι τον καλεί η ομορφιά κοντά της.


από το βιβλίο
Σμιλεύοντας τον χρόνο
του Αντρέι Ταρκόφσκι
Εκδόσεις Νεφέλη




Δεν υπάρχουν σχόλια: