14 Μαΐ 2015

τα χαμένα



πριν μερικές μέρες έχασα τα γυαλιά μου, ένα από τα πολλά ζευγάρια που έχω χάσει· είχα όμως μια αμφιβολία ότι κάπου τα άφησα σε γνωστό μου μέρος.

το πρωί σκέφτηκα ότι όλα αυτά που έχω χάσει ή μου έχουν κλέψει – γυαλιά ηλίου, ταυτότητες, πορτοφόλια, εργαλεία, ρούχα, βιβλία, φωτογραφικές μηχανές, σάκους πλάτης, κλειδιά – είναι όλα μαζεμένα κάπου· σε ένα άλλο τόπο, σε ένα λάκκο, σε μια έκθεση, σε μια σκηνή, σε μια παραλία, κάπου… και περιμένουν· περιμένουν να συναντηθούμε· ε κι αν προχωρήσω λίγο τη σκέψη εκεί γύρω είναι κι οι άνθρωποι που έχασα, όλες και όλοι που αγάπησα ή συμπάθησα, ή που δεν πρόλαβα να τους γνωρίσω όσο ήθελα· φοράμε όλοι τα γυαλιά ηλίου γιατί είναι πολλά τα ζευγάρια και είναι μεσημέρι καλοκαιριού και γιορτή γίνεται μεγάλη· και μετά ξύπνησα…

για την ιστορία, τα γυαλιά τα βρήκα πριν λίγο.

Δεν υπάρχουν σχόλια: