13 Μαΐ 2009

4 (+1) φωτογραφίες από το σπίτι της Φραντζέσκας


Αν και στην αρχή δεν υπήρχε πολύ καλή διάθεση, ούτε επαρκής φωτισμός, σιγά σιγά η φωτογράφιση έγινε παιχνίδι σ' όλους τους χώρους του σπιτιού
αλλάξαμε και ρόλους

* νομίζω ότι οι φωτογραφίες ήταν καλές,
αλλά στην Φραντζέσκα άρεσαν μόνο δυο, οπότε δεν ανέβασα καμία



-Η Φ είπε : "Τι όμορφα που είμαστε εδω μαζί!" Εγω έμεινα σιωπηλός λες και είχα χάσει την ακοή μου όσο μιλούσε. Δυο ώρες μείναμε μόνοι στο δωμάτιο. Γύρω μου μόνο ανία και απελπισία. Δεν είχαμε ποτέ ούτε μια καλή στιγμή που στη διάρκεια της εγώ να ανάσαινα ελεύθερα-.

- η σκούπα που περνάει πάνω από το χαλί στο διπλανό δωμάτιο ακούγεται σαν ουρά φορέματος που σέρνεται με σπαμωδικές κινήσεις.-

- Χαρά στο λουτρό. Βαθμιαία επίγνωση. Τα απογεύματα που πέρασα με συντροφιά τα μαλλιά μου-

- Ευαισθησία στο κρύο, σε όλα. Τώρα, εννέα και μισή το βράδυ κάποιος στο διπλανό δωμάτιο καρφώνει ένα καρφί στον κοινό μας μεσότοιχο-


Από τα ημερολόγια του ΦΡΑΝΤΣ ΚΑΦΚΑ
εκδόσεις ΕΞΑΝΤΑΣ
η επιλογή από την Φραντζέσκα

Δεν υπάρχουν σχόλια: