13 Μαΐ 2009

Θ’ανεβώ στον Ουρανό

Θ’ανεβώ στον Ουρανό ν’αρωτήξω το Θεό
πού’σαι τση μηλίτσας μήλο, α! που θάμπωσες τον Ήλιο
Α! που θάμπωσες τον Ήλιο... πού’σαι, τση μηλίτσας μήλο...
πού σαι πετροπέρδικά μου, πού σαι πετροπέρδικά μου
πού’σαι πετροπέρδικά μου, που πετάς στα όνειρά μου
που πετάς στα όνειρά μου, σ’αγαπώ, σ’αγαπώ, σ’αγαπώ...

Μαυρομάτα και ξαθή μου, λεμονίτσα φουντωτή μου
χρόνους ψάχνω και ζαμάνια στ’ουρανού τα μεϊντάνια
στ’ουρανού τα μεϊντάνια, χρόνους ψάχνω και ζαμάνια

χρόνους ψάχνω, δε σε βρίσκω, χρόνους ψάχνω, δε σε βρίσκω
χρόνους ψάχνω, δε σε βρίσκω χρυσοσκάλιστέ μου ρίσκο
χρυσοσκάλιστε μου δίσκο, σ’αγαπώ, σ’αγαπώ, σ’αγαπώ...

Κι είπεν ο Θεός στ’αυτί μου, κι έκαψέν την την ψυχή μου
πως στο θρόνο του σε θέλει να σε προσκυνούν οι αγγέλοι
να σε προσκυνούν οι αγγέλοι, μπρος στο θρόνο του σε θέλει

πού σαι πετροπέρδικά μου, πού σαι πετροπέρδικά μου
πού’σαι πετροπέρδικά μου, που πετάς στα όνειρά μου
που πετάς στα όνειρά μου, σ’αγαπώ, σ’αγαπώ, σ’αγαπώ


Θ΄ΑΝΕΒΩ ΣΤΟΝ ΟΥΡΑΝΟ
ΛΥΡΑ | ΙΔΑΙΟΝ ΑΝΤΡΟΝ
Συνθέτης:Ψαραντώνης | Στιχουργός Βασίλης Ξυλούρης

Δεν υπάρχουν σχόλια: